נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.

צמידי טניס – התכשיט שמשגע את העולם

צמידי טניס

הצמיד הקלאסי שכיכב לראשונה במשחק טניס, הפך להיות לאחד המוכרים ביותר ברחבי הארץ והעולם. יצאנו לבדוק את כל הפרטים המרתקים אודותיו, כולל ההיסטוריה שלו וחזרנו הנה עם כל האינפורמציה שתעשה לכם סדר. הישארו אתנו ותהיו בטוחים שתכירו את צמיד הטניס מקרוב.

 

הסיפור שעומד מאחורי השם של צמיד הטניס

אי אפשר לכתוב מדריך על צמידי טניס מבלי לציין את כריס אוורט. מדובר בשחקנית טניס שעלתה למגרש במהלך משחק חשוב בארצות הברית, כאשר היא ענדה צמיד יהלומים לידה. במהלך המשחק זו גילתה שהצמיד נפל, כך שהיא ביקשה מהשופט לעצור לרגע, כדי לחפש אותו. אם אתם מבינים עניין בטניס, סביר להניח שאתם יודעים שמדובר בבקשה שנחשבת לנדירה.

שכן, מדובר בטורניר בעל מעמד גבוה ואם לא די בכך, גם מציבים במהלכו לוח זמנים צפוף, כך שכל שניה חשובה. הצמיד המדובר מצא את עצמו באור הזרקורים מאז אותו יום. שכן, כולם הכירו בו וכינו אותו כ"צמיד טניס". השיווק הלא מכוון שאוורט עשתה, גרם לצמיד להיות מוכר ואהוב על ידי רבים.

צמיד טניס

ממה הצמיד מורכב?

חשוב לציין שצמיד הטניס אינו דומה במראה שלו לכדורים או לכל אסוציאציה אחרת שיש לכם מעולם הטניס. מדובר למעשה בצמיד שמורכב מכל מיני חוליות. כאשר על כל חוליה משובצת אבן חן או יהלומים. יש מגוון עצום של צמידי טניס, כך שכל אחת יכולה לבחור את זה המתאים ביותר לטעמה. יש למשל צמיד טניס אבנים שחורות, צמיד טניס עם אבנים לבנות וצמיד טניס מיהלומים אמיתיים.

 

כך תענדי נכון את צמידי הטניס

אף אחת לא מקבלת דף הנחיות שמציג את הדרך הנכונה לענוד את צמיד הטניס ברשותה, אבל יש כמה הנחות שידועות לנשים רבות. נסביר שהיתרון המשמעותי שבא לידי ביטוי בצמיד זה הוא הרב גוניות שלו. שכן, ניתן לשלב אותו בלוקים שונים. אם יש לכן שעון יד, כדאי שתדעו שעדיף להציב את השעון באזור הגבוהה של מפרק כף היד ולאחריו להניח את הצמיד. בנוסף, יש לבדוק שהגוונים של אבני החן של הצמיד תואמים לצבעים שקיימים על השעון.

צמידי טניס

חשיבות הבחירה בצמיד טניס איכותי

מי שמתכננת לרכוש צמיד טניס, צריכה לדעת שעליה לערוך בירור אודות החלקים הבאים שלו:

  • החומר ממנו הוא עשוי (כסף, זהב וכו')
  • סוג אבן החן
  • איכות האבן

בחירה בצמיד שעשוי מחומרים איכותיים תהיה הנכונה ביותר. שכן, כך ניתן יהיה להשתמש בצמיד לאורך שנים רבות.

 

השורה התחתונה – זה הזמן להצטייד בצמיד טניס

צמידי טניס קיימים בעולם מזה זמן רב. הם עלו לכותרות לאחר שלקחו חלק במשחק טניס בלתי נשכח. עכשיו אתם מכירים בעובדה זו ובכל האינפורמציה שנוגעת לצמידים המדוברים, כך שנותר לכם רק לבחור את הצמיד המתאים לכם ביותר ולקחת חלק בטרנד שצפוי להישאר פה.

צמידי טניס

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא כללי
אתרי אינטרנט של בעלי חיים
קידום אתרי חיות

האינטרנט מוצף ומלא בתוכן, כאשר אחת המטרות המרכזיות של בעלי אתרים היא לייצר בולטות ונראות גבוהה בתוך עולם התוכן