נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.

עם אילו בעלי חיים יכול הארנב להסתדר בקלות?

אילו בעלי חיים

ארנבים הם בין חיות המחמד הביתיות הטובות ביותר שתוכלו לגדל, במיוחד אם אתם מחפשים חיית מחמד ראשונה לילדיכם. עם זאת, אם יש לכם חיות מחמד אחרות בבית, זה יכול להיות מסובך לנסות להחליט אם הארנב יסתדר עם חיות מחמד כלשהן שיש לך. למרבה המזל, ארנבים יכולים להסתדר עם לא מעט בעלי חיים ונוחים במיוחד לגידול ושילוב בבית עם מספר בעלי חיים. 

 

חתולים

אולי תופתעו לגלות שחתולים הם למעשה בעלי חיים נהדרים לשלב באותו הבית עם ארנבים. למרות העובדה שחתולים הם טורפים טבעיים (וארנבים טרף טבעי), חתולים מבויתים מקבלים בדרך כלל את העובדה שיש ארנב בבית בקלות.

חתולים וארנבים יכולים להפוך לחברים טובים, אבל חשוב לוודא שאתם משגיחים עליהם בפעמים הראשונות שהם נפגשים זה עם זה. לרוב, חתולים מסתדרים עם ארנבים, אבל אם אתם שמים לב שהחתול שלכם אורב או עומד להסתער על הארנב, הקפידו לעצור את המפגש.

דבר נוסף שחשוב לזכור הוא שככל שהארנב שלכם קטן יותר, כך גדל הסיכוי שהחתול שלכם יראה בו "טרף" במקום חבר פרוותי חדש. לכן, כדאי שלא תכירו בין ארנב גור לחתול בוגר – עדיף פשוט לחכות עד שהארנב יגדל.

אתם כן יכולים להכיר גורי ארנבים לגורי חתולים בלי לדאוג. למעשה, זה אמור לעזור לחתול שלכם לפתח עמדות טובות יותר כלפי בעלי חיים אחרים.

אילו בעלי חיים

כלבים

כולם יודעים שכלבים הם בעלי חיים חברתיים המסתדרים היטב עם עוד הרבה סוגים שונים של בעלי חיים, וארנבים אינם יוצאי דופן! עם זאת, כלבים הם טורפים באופן טבעי בדיוק כמו חתולים, ולכן חשוב להשגיח על בעלי החיים כשהם נפגשים. יש כמה דברים שתוכלו לעשות כדי להקל על התהליך.

ראשית, מומלץ לתת לכלב להתרגל לריח של הארנב מראש לפני שאתם עושים את ההיכרות הראשונית. הקדישו זמן מה ללטף את הארנב שלכם או להחזיק את הארנב, והקפידו לקבל כמה שיותר מהריח שלו על הבגדים שלכם. לאחר מכן, פשוט תבלו קצת זמן עם הכלב ותנו לו להתרגל לריח.

משהו שכדאי לזכור הוא שכלבים יכולים להתרגש בקלות – וזה יכול להיות ממש מפחיד עבור ארנבים, במיוחד אם הכלב שלכם גדול. זה יכול לגרום לארנב להיות עוין, מה שיכול גם לעורר את הכלב לאינסטינקטים תוקפניים. הקפד להשגיח בקפידה על המפגשים הראשונים של החברים הפרוותיים שלכם.

אם הכלב שלכם אוהב לשחק הרבה או פשוט "היפר" באופן כללי, וודאו שאתם יכולים לראות את שתי החיות יחד בכל עת. כשמדובר בחיות קטנות יותר, הרבה כלבים משחקים "חתול ועכבר" – או במילים אחרות, "להציק" לארנב ולהכניס אותו לסטרס מיותר.

מעבר לחתולים וכלבים, ארנבים יסתדרו בקלות גם עם הרבה בעלי חיים אחרים כגון תוכים, שרקנים ואיך לא – ארנבים נוספים!

אילו בעלי חיים

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא ארנבים