נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.

האם יש משחק שהוא מועדף על חתולים

משחקי חתולים

ממש כמו כלבים, גם חתולים הם יצורים שחולים על משחקים ושעשועים, ללא קשר להיותם גורים או חתולים בוגרים. כל מי שיצא לו לגדל חתול או שניים במהלך חייו יודע שלכל חתול יש אופי משלו, וכיוצא מזה אוהב משחקים ופעילויות אחרות. עם זאת, ישנם מספר אלמנטים שכל חתול יאהב במשחקים שלו, ואם תעקבו אחריהם תוכלו למצוא בקלות את המשחק האהוב ביותר על החתול שלכם!

 

איך למצוא משחק שהחתול שלכם יאהב?

משחקים לחתולים יכולים להגיע בשלל צורות וצעצועים, החל מחוטים פשוטים ועד לפנסי לייזר. אם נדמה לכם שהחתול שלכם לא אוהב לשחק עם דברים שחתולים אחרים אוהבים, אין לכם ממה לחשוש. משחק הוא חלק אינטגרלי מחיי החתול גם בטבע, ומאפשר לחתולים להתאמן ולהשחיז את כישורי הציד והחושים שלהם.

לכן, מומלץ לתת לחתול משחקים שיצרו עבורו תרחישים בהם יוכל להתאמן על כישורי הטורף המולדים שלו, כך שאם הוא לא מתרגש מגירוי אחד, תוכלו למצוא בקלות גירוי אחר שיעבוד.

משחקי חתולים

גירוי לאינסטינקטים הטבעיים של החתול

כפי שציינו, התנהגויות המשחק של החתול מושרשות באינסטינקטים הטבעיים שלו, במיוחד התנהגויות הקשורות בציד. חתולים אוהבים לרדוף, לזנק, להסתער ולתקוף, ובתור טורפים מיומנים נמשכים במיוחד לתנועה. לכן, השארת צעצועים על הרצפה עשויה לא להיות מפתה במיוחד עבורם גם אם מדובר בצעצוע יקר ומשוכלל.

כדי לטפל בבעיה זו, הקדישו זמן למשחק פעיל עם החתול שלכם. המשחק יכול לכלול צעצועים תלויים שהחתול יוכל לקפוץ אליהם, זריקת צעצועים לחתול שיוכל לרדוף אחריהם, או אפילו הסתרת צעצועים ברחבי הבית ועידוד החתול שלך למצוא אותם. הקפידו לתת לחתול שלכם צעצועים בצורות ובגדלים שונים, כמו צעצועים קטנים שהחתול שלכם יכול להרים ולזרוק וצעצועים גדולים יותר שהחתול שלכם יכול לתפוס ולגרור.

אתם יכולים גם לנצל את אינסטינקט הציד הטבעי של החתול על ידי ניסוי עם צעצועים המזכירים טרף, כמו עכברי צעצוע, לייזר וצעצועים מצייצים.

 

בלי ידיים!

למרות שזה עשוי להיות מפתה לדגדג את הבטן של החתול או לעורר חתלתול עם האצבעות, עדיף להימנע משימוש בידיים או בגוף שלך כדי לשחק עם החתול. זה אומנם נורא חמוד לראות את החתול נושך בעדינות את האצבעות שלנו עכשיו, אך זה יהיה ממש לא נחמד כשהוא ילמד שהידיים והרגליים שלנו הם מטרה לגיטימית וינשך אותם כשיגדל.

ברגע שאנחנו מאפשרים לחתול שלנו לראות את הגוף שלנו כצעצוע, הוא יפתח בעיות התנהגות והרגלים שיהיה קשה עד בלתי אפשרי להפטר מהם בעתיד. לכן, מומלץ להימנע ככל האפשר לתת לחתול שלנו לנשוך אותנו ולרדוף אחרינו, ולהפסיק לזוז וליצור גירוי כאשר הוא עושה את זה.

אם אתם שמים לב שהחתול שלכם "מוכן להתקפה" ושהעיניים שלו מכוונות על הידיים שלכם, נסו למשוך את תשומת ליבו לצעצוע אחר שלו מהווה חלק מהגוף שלכם או של אדם אחר.

משחקי חתולים

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא חתולים