נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.

מה לעשות כשיש נחש מסתובב בבית?

מה לעשות כשיש נחש מסתובב בבית

נחש מסתובב בבית! הפחד הכי גדול לכל מי שגר קרוב למקום עם טבע ובקומת קרקע. להיתקל בנחש כאשר אנחנו נמצאים בבית יכולה להיות חוויה לא נעימה בכלל וזאת מפני שגדלנו עם הרעיון כי נחשים מסוכנים ומפחידים. הרבה פעמים זה אכן המצב אבל חשוב לדעת שזה לא תמיד כך. אנחנו נעזור לכם להבין מה לעשות במקרה ואתם נתקלים בנחש בבית שלכם!

 

קודם כל, לנשום

זה אולי נשמע מצחיק אבל תנשמו! אם הנחש יתחיל לראות אותכם רצים ממקום למקום הוא יכול להרגיש בסכנה ואנחנו רוצים להימנע מזה כמה שיותר! ברגע שאתם בלחץ ומפסיקים לנשום, הרבה יותר קשה לפעול בהיגיון. לפעול מתוך מקום של לחץ לעולם לא עוזר ולכן, תנסו להרגיע את עצמכם.

קודם כל, לנשום

להרחיק את הילדים

אתם לא יודעים האם הנחש הזה ארסי או לא ולכן אתם צריכים להיזהר ממנו ולנקוט באמצעי זהירות. אם יש לכם ילדים קטנים בבית, תבדקו שהם נמצאים מספיק רחוק מהנחש. תשימו אותם במקום בטוח. בנוסף, תנסו כמה שיותר לשמור על קור רוח כדי לא להפחיד אותם. לפני הכל אתם צריכים לחשוב על הבטיחות של אנשי הבית. אחר כך תוכלו להתפנות מחשבתית לגבי הנחש עצמו ומה עליכם לעשות איתו עכשיו.

 

תצלמו את הנחש ותשמרו על מרחק

עכשיו שהילדים רחוקים, תשמרו גם אתם על מרחק מהנחש. תדעו איפה הוא נמצא ואל תאבדו אותו מהעיניים אבל אל תנסו להתקרב. כל עוד אתם לא יודעים אם הוא ארסי או לא, הימנעו מלהתקרב אליו. בנוסף, תצלמו את הנחש כך שיהיה לכם תמונה לשלוח לאנשי מקצוע – זאת כדי להבין האם הוא אכן מסוכן או לא.

 

לוכד נחשים

תזמינו לוכד נחשים. הלוכד משוהם הוא לוכד מפורסם בארץ אשר תוכלו לדבר איתו במקרה ואתם נתקלים בנחש בבית. לדבר עם איש מקצוע במצב כזה הוא מאוד חשוב כי הם יודעים בדיוק מה לעשות, וזה, תוך כדי שמירה על הבריאות שלכם ובריאות ילדכם. לוכד הנחשים הוא הבן אדם שתוכלו לשלוח אליו את תמונות הנחש.

לוכד נחשים

עכשיו, סבלנות

יכול לקחת קצת זמן עד שלוכד הנחשים יגיע אליכם הביתה. אתם צריכים להיות סבלניים בזמן הזה ולשמור על הנחש בזווית העין. בקרוב הלוכד יגיע ותוכלו לחזור לעניינים שלכם! כאשר הוא יגיע, תנו לו לעשות את עבודתו ותסמכו עליו שהוא יודע בדיוק מה הוא עושה!

 

לסיכום

להיתקל בנחש כאשר אנחנו נמצאים בבית זוהי חוויה מאתגרת ומלחיצה. תנשמו ותשמרו על קור הרוח שלכם, תשמרו על הילדים שלכם רחוקים מהנחש ובנוסף תשמרו גם על עצמכם רחוקים ממנו. כל עוד אתם לא יודעים אם הוא ארסי או לא, אל תנסו להתקרב אליו. תצלמו אותו ותשלחו את התמונה ללוכד נחשים, כך הוא ידע לתת לכם יותר פרטים לגבי סוג הנחש. תהיו סבלניים, זה עוד מעט יהיה מאחוריכם!

מה לעשות כשיש נחש מסתובב בבית

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא בעלי חיים