נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.

האם זה בסדר לשחק עם כלב על חוף הים?

כלב על החוף

מי מאיתנו לא אוהב ללכת לים ולהנות ולהסתלבט בשמש ובמים? ממש כפי שאנחנו נהנים מבילוי על חוף הים, כך גם הכלבים שלנו עשויים להנות. בילוי של רביצה או שוטטות בחוף הים הוא אחד הטיולים המהנים ביותר לעשות עם הכלב, גם עבורנו וגם עבור הכלבים שלנו, אך יש כמה דברים שחשוב לדעת לפני שלוקחים את הכלב שלנו לחוף הים.

 

מה חשוב לדעת כשלוקחים את הכלב לים?

דבר ראשון, נרצה לציין שברוב החופים בארץ מותרת הכניסה לכלבים בתצורה כזו או אחרת. עם זאת, ישנם כמה כללים שחשוב לדעת מראש לפני שאנחנו לוקחים את הכלב שלנו לים.

  • בררו מראש האם מותר להכניס כלבים לחוף הים אליו אתם הולכים: למרות שברוב חופי הרחצה בישראל מותר להכניס כלבים, ישנם מקומות אליהם לא ניתן להכניס כלבים, גם כאשר הם קשורים ברצועה. בשביל להימנע מאי נעימות, פגיעה בטבע ומקנסות, אנא בררו מראש שהחוף שאליו אתם מתכוונים ללכת מתיר כניסה של כלבים ומה הם התנאים לכניסת הכלב לחוף הים.
  • וודאו שיש לכלב שלכם מספיק מים: ממש כפי שאנחנו צריכים לדאוג לשתות מים ולהיזהר מהתייבשות כאשר אנחנו מבלים שעות בחוף הים, כך גם הכלב שלנו. לכן, חשוב לדאוג שאתם מביאים קערה או מתקן בו תוכלו למזוג מים לכלב שלכם על מנת שיוכל לשתות מתי שירצה בכדי שלא יתייבש.
  • שימו לב מכלבים אחרים: בדיוק כמו שאתם מעוניינים לקחת את הכלב שלכם לחוף הים, כך גם אנשים אחרים. אנו מאמינים שאין דבר כזה "כלב רע", אך ישנם כלבים בעלי אופי פחות ידידותי לכלבים אחרים שעשויים להיות תוקפניים כלפי הכלב שלכם. על אותו משקל, אם אתם יודעים שהכלב שלכם לא רואה כלבים אחרים בעין יפה, שימו לב להרחיק אותו מכלבים אחרים והשתדלו להתמקם במקום בו לא יהיו לו גירויים ואיומים.
  • רצועה: עם כמה שכיף לתת לכלב לרוץ להשתכשך לבד במים, מרבית חופי הרחצה בארץ המאפשרים כניסה לכלבים מתנים את כניסתם בכך שיהיו קשורים ברצועה למשך כל זמן שהותם בחוף, וחלקם אף דורשים מחסום פה לכלב. הסיבה לכך היא שהכלבים עשויים להפריע לשלוותם של רוחצים אחרים, ללכלך את החוף, ואף לפגוע בטבע ובמערכת האקולוגית של חוף הים שגם ככה נמצאת במצב שברירי.
  • שמרו מרחק מרוחצים אחרים: למרבה הצער, לא כולם נהנים מחברתם של כלבים כל הזמן, וכנראה שיהיו רוחצים שלא יאהבו את זה שהכלב שלכם עולה להם על הדברים עם הרגליים מלאות החול שלו. לכן, תהיו בני אדם ותנו כבוד לרוחצים האחרים והשתדלו להרחיק את הכלב מהם.
  • צל: כמו שאנו זקוקים לצל בשביל לא להישרף ולהתייבש בשמש, כך גם הכלבים שלנו. אנא שימו לב שיש בקרבת מקום פינה מוצלת בה יוכל הכלב שלכם לנוח.
  • נקו אחרי הכלב שלכם: שימו לב שאתם מנקים אחר היציאות של הכלב שלכם. אף אחד לא אוהב לדרוך יחף על מה שהכלב משאיר אחריו.

כלב על החוף

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא כלבים
אילוף כלבים
מה עלות לאילוף כלבים?

כשמדובר באימון יעיל של בני לוויה הכלבים שלנו, הציוד המתאים הוא בעל חשיבות עליונה. מרצועות וקולרים ועד פינוקים וקליקים,

כלבים למכירה
האם עדיף לאמץ או לקנות כלב?

כלבים הם יצורים נפלאים שמביאים שמחה וחברות לחיינו. הם נאמנים, אוהבים, ויכולים אפילו לשפר את הבריאות והרווחה שלנו. עם