נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.

האם עדיף להביא חתול אחד או שניים

זוג חתולים

אנשים רבים המאמצים חתול שואלים את עצמם האם כדאי להביא ביחד איתו חתול נוסף. לחילופין, אנשים שיש להם כבר חתול ומעוניינים לאמץ חתול נוסף הביתה שואלים את עצמם האם כדאי להכניס את החתול או שהעניין יהווה בעיה מצד החתול הוותיק. למרות שהכנסת חתול חדש לבית בו גר חתול וותיק יכולה להיות מאתגרת מאימוץ מקביל של שני חתולים גורים, בסופו של דבר החתולים נוטים להתחבר זה עם זה ולהנות מיתרונות רבים. 

 

זוג חתולים – חברים לכל החיים

זוגות חתולים שחיים יחד במשך זמן רב, בין אם מדובר בחתולים שהבאנו יחד כגורים או חתולים שהכרנו זה לזה בשלבים שונים בחיים, נוטים לפתח עם הזמן מערכת יחסים וקשר הדוק זה עם זה הנמשכים למשך כל חייהם. למרות שנדמה לנו שחתולים הם חיה אנטיפתית שחיה רק לבד, קשר בין שני חתולים מביא איתו לא מעט יתרונות נפשיים ובריאותיים עבור שני החתולים והופך את החיים שלהם למעניינים ומהנים בהרבה.

זוג חתולים

זוגות חתולים הם מאושרים יותר

למרות שמרבית החתולים חיים לבד בטבע, הם עדיין בעלי יכולות חברתיות המאפשרות להם להרוויח מקשרים עם חתולים אחרים. כשלחתולים שלנו יש זה את זה, הם יכולים לשחק ולהנות ביחד וכך לנהל אורח חיים הרבה יותר מאושר ומעניין. גם אם נדמה לכם עכשיו שהחתולים שלכם כל הזמן רבים ולא מסתדרים, בסופו של דבר אתם כנראה תמצאו אותם ישנים זה בחיקו של זה.

עם זאת, חשוב לציין שישנם הבדלים בין מינים וגילאים שונים, כך ששני חתולים זכרים לא מסורסים יהיו יותר עוינים אחד לשני ופחות ייטו ליצור קשרים עמוקים זה עם זה.

 

יתרונות בריאותיים

ממש כמו בני אדם, חתולים יכולים לסבול מתופעות כמו חרדה ודיכאון שמשפיעים באופן ישיר על הבריאות הגופנית שלהם. חתולים שחיים יחד עם חתול אחר במערכת יחסים טובה, יהיו הרבה פחות רגישים לבעיות מסוג זה וכך יוכלו להוביל אורח חיים בריא הרבה יותר. כמו כן, חיים בזוג יאפשרו לחתולים שלכם לשחק הרבה יותר אחד עם השני ובכך לשמור על כושר גופני מעולה.

זוג חתולים

חתולים לומדים זה מזה

חתולים הם בעלי חיים סקרנים מטבעם, וככאלה הם אוהבים ללמוד כל הזמן ללא קשר לגיל שלהם. חתולים החיים יחד עוזרים זה לזה ומלמדים אחד את השני על ידי ציד משותף, משחק וביצוע פעילויות חברתיות אחד עם השני.

 

סוף לשעמום

חתולים שחיים לבד, במיוחד כאשר לבעלים שלהם אין הרבה יותר מדי זמן לבלות איתם, נוטים להשתעמם בקלות ולעשות לא מעט בלאגנים בבית. מעבר לכך, שיעמום יכול להוביל לדיכאון ובעיות נפשיות אצל החתול שיעיקו על המחייה שלו. כשיש לחתול מישהו לשחק איתו כל הזמן, תוכלו להיות רגועים שהשעמום לא יהווה בעיה משמעותית מהחיים שלו.

זוג חתולים

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא חתולים