נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.

את אלרגית לפרווה? קבלי 3 טיפים להרגעת העור

את אלרגית לפרווה_ קבלי 3 טיפים להרגעת העור

אלרגיה לפרווה עשויה לגרום לאדמומיות וגירויים בעור. מי שחוו את התרחיש הזה בעבר, יוכלו להעיד שמדובר בעניין לא נעים שמצריך טיפול מהיר ויעיל. מאמר זה עולה לאתר, כדי להעלות את המודעות בכל הנוגע לטיפול נכון באלרגיה מסוג זה. הישארי כאן ותכירי מקרוב ב – 3 הטיפים שירגיעו את העור המגורה תוך זמן קצר.

 

טיפ ראשון: תצרכי קרם גוף שמכיל קולגן בכמות גבוהה

אם אתם רוצה להחזיר לעור שלך את הרכות ולהעלים את הגירוי בהקדם, עלייך להשתמש בקרם גוף איכותי שמכיל קולגן בכמות גבוהה. נסביר בהזדמנות זו שמדובר בקרם שניתן להשיג בחנויות שונות, כאשר האיכות של הרכיבים משתנה. מוטלת עלייך האחריות בחיפוש אחר קרם של חברה מוכרת ונחשבת שתביא לתוצאה הרצויה ולא תוביל חלילה להחמרה של המצב.

קבלי 3 טיפים להרגעת העור

תכירי את הקולגן – "חלבון הנעורים"

בחרנו להתעכב לרגע על הקולגן שנקרא לא פעם "חלבון הנעורים". נסביר שזהו החלבון העיקרי שנמצא בגוף שלנו והוא מהווה כ – 4% בערך ממשקל גופנו הכולל. החלבון הזה נמצא בכל מיני איברים שונים, לדוגמא: גידים, ציפורניים, סחוסים ועור. הוא מקנה גמישות לכל אזור שבו הוא נמצא.

לכן, נהוג לצרוך מוצרים שמכילים קולגן מיד לאחר גילוי האלרגיה בעור. שכן, החומר שנספג בגוף מביא לריכוך של העור ומפחית את תסמיני האלרגיה הקשים תוך זמן קצר. לחצי על הקישור הבא אם אין ברשותך תוסף קולגן בהישג יד: https://www.bebelle.pro. שכן, זה יפנה אותך לחנות מומלצת שמספקת תכשירים ותוספים שכוללים קולגן ברמה גבוהה.

 

טיפ שני: תניחי בקבוק קפוא על האזור המגורה

אם צרכת את מוצר הקולגן שהוצע לעיל ואת ממתינה לתחושת ההקלה בחוסר אונים, כדאי שתניחי בקבוק קפוא על האזור המגורה. שימי לב, מומלץ להשתמש בבקבוק שהיה במקפיא למשך הלילה, משום שזה יביא לתחושת הקלה זמנית.

טיפ שלישי: הימנעי מכניסה לים או בריכה

הגירוי בעור עשוי להימשך מספר ימים במקרים מסוימים. נמליץ להימנע מחשיפה ממושכת לשמש ומכניסה לים או הבריכה, אם את רואה שהעור שלך עדיין לא החלים במלואו. שכן מצבים אלה עשויים להביא להחמרה של המצב ולפגוע במערכת החיסונית של הגוף שגם כך נמצאת במצב של מגננה. אם אין לך ברירה ותצטרכי להיחשף לשמש לזמן מה, כדאי שתלבשי בגדים שיכסו את האזור המגורה, כדי להימנע ממגע ישיר של קרני שמש בעור.

 

השורה תחתונה – אפשר להתמודד עם האלרגיה

עד כאן 3 הטיפים שיעזרו לך להתמודד עם אלרגיה לפרווה של בעלי חיים. בשלב זה את יודעת שתצטרכי להחזיק ב – 2 דברים חשובים בהישג יד: מוצרי קולגן ובקבוק מים קפוא. שכן, מוצרי הקולגן יאפשרו לטפל באופן מידי בעור הפגוע והבקבוק הקר יפחית את הכאב שבא לידי ביטוי לא פעם בעקבות התייבשות של העור.

קולגן

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא כללי
אתרי אינטרנט של בעלי חיים
קידום אתרי חיות

האינטרנט מוצף ומלא בתוכן, כאשר אחת המטרות המרכזיות של בעלי אתרים היא לייצר בולטות ונראות גבוהה בתוך עולם התוכן