נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.

בין אם זה אתה או הכלב שלך – למה חשוב לדאוג לבריאות השיער?

בין אם זה אתה או הכלב שלך - למה חשוב לדאוג לבריאות השיער

שיער הוא אחד הדברים הכי חשובים בחיצוניות של בני האדם – וכן גם של כלבים! אולי מצחיק לחשוב על זה כך אבל אם אתם בעלי כלבים אתם יודעים כמה חשוב לדאוג לפרווה ולשיער של הכלב שלכם ויש הרבה דרכים לעשות זאת. כלב הוא חלק אורגני מהמשפחה. לאנשים מסוימים הוא ממש כמו עוד ילד או אח אהוב.

באותו אופן שאנחנו מטפלים בעצמנו אנחנו נרצה לטפל גם בחיית המחמד האהובה שלנו. בין אם זו תזונה נכונה, טיפול בשיער, טיולים בחיק הטבע ועוד, אנחנו נרצה להעניק לעצמנו ולכלב שלנו את הטוב ביותר. אז למה שיער הוא כל כך חשוב גם לכלבים וגם לבני אדם? ואיך אפשר לתרום לבריאות השיער שלך ושל הכלב שלך?

 

החשיבות של שיער בריא וטוב

לשיער יש חשיבות רבה בהרבה רבדים גם לבני אדם וגם לחיות! הנה כמה מרכזיים:

 

נראות – כיף שהשיער יפה!

שיער בריא גם נראה מעולה. בין אם זה אצל גברים, נשים או בעלי חיים. כיף להתהדר בשיער מבריק וזוהר. תוכלו לשמור על השיער באמצעות שימוש בתכשירים מעולים המיועדים לכך כגון שמפו מיוחד או סרום לשיער. אצל חלק מהנשים לאורך השיער יש חשיבות רבה והן מרגישות יפות ומושכות יותר עם שיער ארוך. אצל גברים שיער ונראות היא עניין מאד רציני. גברים מפחדים להקריח, למרות שיש גברים שזה הולם אותם. אצל בעלי החיים שלכם ובפרט בקרב הכלבים שיער טוב מעיד על בריאות. כיף לראות פרווה נעימה ומטופחת אצל כלבים.

 

תחושה – כיף שהשיער נעים!

נסו להעביר רקע יד בשיער שלכם – האם הוא נעים? האם הוא רך? או שמא הוא שמנוני ולא נעים? שיער נעים עושה לכם תחושה נעימה כל פעם שאתם נוגעים ולא פחות חשוב עושה תחושה נעימה לפרטנרים שלכם. אצל כלבים נעימות השיער והפרווה חשובה לאין שיעור. כלבים אוהבים מגע וליטופים. זה אחת מדרכי התקשרות העיקריות איתם וזה חשוב לאין שיעור ללטף אותם. זה גורם להם להרגשה שאוהבים אותם ומעריכים אותם וכמובן שהרבה יותר כיף ללטף ולהתכרבל איתם כשהפרווה שלהם נעימה, רכה ומריחה טוב!

 

בריאות – שיער בריא בגוף בריא

השיער מעיד על הבריאות הכללית שלנו. אם אנחנו מקפידים על בריאות תקינה אנחנו נראה את זה ניכר בשיער. לאנשים בריאים יש שיער שופע, כיפי ונעים למגע.

 

איך תדאגו לשיער בריא ומהמם לכם ולכלב שלכם?

מה הקשר בכלל בין בני אדם לכלבים? מסתבר שבתחום השיער יש הרבה קשר ואותם העקרונות החשובים בשמירה על השיער אצל בני האדם עובדים גם אצל כלבים.

 

מה חשוב לעשות? שני עקרונות חשובים.

  • להשתמש בתכשירים –שימוש בשמפו, מרכך, מסכות וסרומים מסוגים איכותיים ישמרו על השיער שלכם ושל הכלב שלכם.
  • תזונה –תזונה חשובה מאד לשמירה על שיער בריא! איכלו נכון ובריא ודאגו שגם הכלב שלכם יאכל מוצרים בריאים וכך תוודאו שאתם שומרים על השיער והפרווה בצורה אידאלית.

 

אז טפחו את עצמכם ואת הכלב שלכם בשמחה והנאה ותהנו מבלורית שיער מקסימה או שיער ארוך ושופע וליטופי פרווה נעימים!

להפסיק לעשן

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא כלבים
אילוף כלבים
מה עלות לאילוף כלבים?

כשמדובר באימון יעיל של בני לוויה הכלבים שלנו, הציוד המתאים הוא בעל חשיבות עליונה. מרצועות וקולרים ועד פינוקים וקליקים,

כלבים למכירה
האם עדיף לאמץ או לקנות כלב?

כלבים הם יצורים נפלאים שמביאים שמחה וחברות לחיינו. הם נאמנים, אוהבים, ויכולים אפילו לשפר את הבריאות והרווחה שלנו. עם