נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.

זמן משפחתי מושלם: משחקי קופסא לכל המשפחה

זמן משפחתי מושלם משחקי קופסא לכל המשפחה

משחקי קופסא הם הדרך הבטוחה והמהנה לשעות של כיף והנאה לכל המשפחה. משחקי הקופסא מפתחים את הקשב, את תשומת הלב, את התחרותיות הבריאה, את חוש האסטרטגיה והיצירתיות והדמיון של ילדים בכל גיל. בחרנו במיוחד בשבילכם מספר משחקי קופסא שיתאימו למשחק עם כל המשפחה, יעמיקו את הקשרים בין האחים, יעניקו לכם שעות של בילוי עם הילדים, יצמצמו צפייה במסכים ויאפשרו להם ליהנות מזמן משפחה נפלא.

 

זמן משפחתי מושלם – משחקי קופסא לכל המשפחה

משחקי קופסא מגיעים בשלל סוגים ושלל מטרות. חלקם נועדו לפתח את היצירתיות, אחרים את המוטוריקה העדינה, ישנם המתאימים יותר לחיזוק מיומנויות חברתיות, פיתוח חוש אסטרטגי וחשיבה מחוץ לקופסא. להלן מספר משחקים מהנים לכל המשפחה שלא תרצו להפסיק לשחק בהם:

פאזל פלסטיק – פאזל הפלסטיק מכיל כמה עשרות דסקיות צבעוניות המתחברות זו לזו בקלות רבה. בעזרתן ניתן ליצור חיות, עצים, פרחים ואנשים להעשרת הדמיון, לפיתוח מיומנויות הלמידה, קשר עין יד והיצירתיות והדמיון.

פליידו – פליידו הינו חימר צבעוני לא רעיל שנעים ונוח לגעת בו, ויש לו גם ריח אופייני ונעים המעורר את החושים של הילד ומאפשר לו התנסות במרקם רך ונעים אותו ניתן לעצב בקלות באמצעות האצבעות. חברת פליידו מאפשרת להורים לבחור בין חימר לעיצוב עצמי באינסוף דרכים וצורות, לבין יצירה באמצעות תבניות איתן אפשר להכין גלידה, פופקורן, צורות שונות ואפילו ערכת רופא שיניים.

רכבת דומינו – מי לא אוהב להניח לבני דומינו ואז לצפות בהן נופלות? כדי לקצר את השלב הממושך של הצבת הלבנים באופן מדוייק, תוכלו לקנות רכבת דומינו המניחה אותן בעצמה ברווחים שווים ומדוייקים, וכשהכל מתמוטט וכולם צוחקים, אפשר לאסוף את הכל ולהתחיל מהתחלה.

ערכת הברגה וקדיחה לילדים – מוצר זה מאפשר לילד אינספור אפשרויות של יצירת דגמים לבדו ולפתח את הדמיון שלו, או ללמוד כיצד ליצור דגמים שונים מתוך חוברת דוגמאות. המוצר משפר את מיומנויות המוטוריקה העדינה, מיומנויות למידה, יצירתיות ודמיון ושעות של הנאה.

תיבת חרוזים לילדים – מי לא אוהב ליצור שרשאות וצמידים אופנתיים ומגניבים? תיבת החרוזים לילדים מגיעה עם שלל חרוזים בצבעים מרהיבים, תליונים יפייפיים והמון כיף והנאה לכל המשפחה. פשוט משחילים את החרוזים בסדר שתרצו ותוכלו ליצור שרשראות משפחתיות זהות כדי להתגאות בעצמכם. שימו לב שהחרוזים מכילים חלקים קטנים ויש להיזהר אם יש תינוקות ופעוטות קטנים בסביבה.

פאזל עץ בקופסא – מתנה מושלמת לכל ילד שאוהב משחקי פאזל, ופתרון אידיאלי למשפחה המטיילת שרוצה לצאת ולהתאוורר קצת לקמפינג או לנסיעה בחיק הטבע. פאזל העץ בקופסא עמידה למים העשויה ממתכת תשמור עליהם וניתן יהיה לשלוף אותם בכל פעם שמשעמם ורוצים לשחק במשהו.

משחק הלטאה – המשחק שהופך אתכם ללטאות רעבות שרוצות לצוד זבובים וחרקים. בעזרת מסיכה אותה מניחים על הפנים תוכלו להפעיל סרט על קפיץ שיפיל כמה זבובים שתוכלו. המשחק מעודד תחרותיות בריאה, מעמיק קשרים עם חברים ומשפחה, משפר את יכולות העין יד ומעניק צחוק ובידור לכולם.

זמן משפחתי מושלם – משחקי קופסא לכל המשפחה 

לסיכום

משחקי קופסא הם דרך נפלאה להעביר שעה של זמן משפחה, להעמיק קשרים משפחתיים, לשפר מיומנויות משחק שונות, לבלות, לצחוק וליהנות ביחד ולפתח את המוטוריקה העדינה של הילדים בכל גיל. שימו לב לחלקים מתפרקים או לחלקים קטנים במידה ויש קטנטנים במשפחה.

זמן משפחתי מושלם משחקי קופסא לכל המשפחה

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא כללי
אתרי אינטרנט של בעלי חיים
קידום אתרי חיות

האינטרנט מוצף ומלא בתוכן, כאשר אחת המטרות המרכזיות של בעלי אתרים היא לייצר בולטות ונראות גבוהה בתוך עולם התוכן