נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.

האם צבע לשיער יכול להשפיע על בעלי החיים שלכם?

צבע לשיער

רבים מאתנו צובעים את השיער בבית, כדי להימנע מצביעה ממושכת במספרה השכונתית, אך מעטים מכירים בהשלכות הצבע על בעלי החיים שנמצאים בקרבת מקום. מדריך זה עולה לאתר, כדי להעלות את המודעות לנושא החשוב ולאפשר לכם לצבוע את השיער בבית מבלי לפגוע בסובבים. הישארו כאן ותגלו את האינפורמציה הדרושה לכם בנושא.

 

מהי ההשפעה של צבע לשיער על בעלי החיים?

צביעה של השיער באופן שגוי, עשויה להיות מסוכנת עבור חיות המחמד שנמצאות בביתכם (כלבים, חתולים, אוגרים וכו'). הסיבה הראשונה נובעת בעיקר מתוך ענייני אסתטיקה, אבל לא רק. שכן, שימוש לקוי בצבע עשוי להוביל בתור התחלה לצביעת הפרווה של בעל החיים שברשותכם.

מדובר במצב שראוי להימנע ממנו, משום שבעל החיים עשוי לנקות את עצמו תוך שימוש בלשון. תרחיש זה עשוי לגרום לחדירת הצבע לגופו של בעל החיים. כידוע, צבעי שיער רבים מכילים חומר רעיל שנקרא אמוניה והוא עשוי להוביל לאחת או יותר מהתופעות המסוכנות הבאות:

  • הופעת תגובה אלרגית
  • גירוי בעור
  • הקאות ועוד

שימו לב, עליכם לפנות בהקדם האפשרי לקבלת ייעוץ מצד ווטרינר אם מצאתם את עצמכם במצב שכזה.

שיער

כך תשמרו על בעלי החיים שלכם

אל תטעו לחשוב שתצרכו לצבוע את השיער במספרה מעתה ואילך. שכן, יש צבע לשיער ללא אמוניה. השימוש בו נחשב לבטוח יותר עבור בעל החיים שלכם וגם עבור שיערכם. נסביר שמדובר בגז חסר צבע בעל ריח חריף שמשמש בין היתר לייצור של פלסטיק וחומרי נפץ. בחרנו להדגיש זאת, כדי שתבינו שיש חלופה טבעית שתאפשר לצבוע את השיער לצד בעל החיים שלכם ברוגע נפשי.

 

טיפ לצביעת שיער בבית עם בעלי חיים

חשוב לציין שצביעת השיער באופן שתואר לעיל, תפחית את הסיכוי לפגיעה בבעל החיים שלכם. כדי שזה יקרה, עליכם לצבוע את השיער בחדר סגור, בזמן שבעל החיים נמצא במקום אחר בבית. זרקו לאחר מכן את כל האביזרים ששימשו אתכם לשקית הזבל, לדוגמא: כפפות, קערית חד פעמית וכו'.

בדקו היטב שלא נותר דבר מסביב ותנקו עם מגבונים את שאריות הצבע, במידה ויתגלו כאלו על הרצפה. כך תוכלו להיות בטוחים שסביבת הצביעה תהיה נקייה לחלוטין, כך שבעל החיים לא ייחשף לצבע כלל.

 

מהיום קונים רק צבע לשיער ללא אמוניה

תשמרו על בעל החיים שלכם בריאים ותקנו מהיום צבע לשיער שאינו מכיל אמוניה. נדגיש שמדובר במוצר שניתן למצוא כל חנות שהיא ללא בעיה. שכן, כתוב על גבי הקופסא בירור שהיא אינה מכילה את החומר הרעיל.

 

השורה התחתונה

צביעת שיער באופן לקוי עשויה להשפיע לרעה על בעלי החיים שלכם. כעת ברור לכם שתצטרכו לבחור בצבע שאינו מכיל אמוניה כלל, כדי שניתן יהיה להפחית באופן משמעותי את הסיכוי להתמודדות עם מתן טיפול רפואי דחוף לבעל החיים שבביתכם.

צבע לשיער

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא כללי
אתרי אינטרנט של בעלי חיים
קידום אתרי חיות

האינטרנט מוצף ומלא בתוכן, כאשר אחת המטרות המרכזיות של בעלי אתרים היא לייצר בולטות ונראות גבוהה בתוך עולם התוכן