נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.

הצללה למרפסת האם זה חשוב כשיש לכם בעלי חיים

הצללה למרפסת

מי שמתגוררים בבית עם מרפסת, מוצאים את עצמם לא פעם תוהים לגבי פתרונות הצללה שיגנו עליהם ועל בעלי החיים שלהם מפני השמש הקופחת. מצאנו את עצמנו בסיטואציה כזו והחלטנו לצאת ולבדוק את העניין באופן מעמיק, כדי שנוכל להיות בטוחים שאנו לא גורמים חלילה לפגיעה בכלב שלנו. הישארו אתנו ותגלו האם ההצללה נחשבת לעניין חיוני כשיש בעל חיים בבית. 

 

הצללה למרפסת – מה הכוונה בכלל?

רגע לפני שנעמיק בסוגיה שלשמה התכנסנו כאן היום, ראוי שנציג בפניכם בקצרה את ההגדרה של ההצללה למרפסת. נציין כי הכוונה לפתרון שיאפשר לכם ולבעלי החיים שלכם לשבת במרפסת בימי השמש החמים במקום מוצל. אנו יודעים שיש מי שבוחרים שלא לנצל את המרפסת שלהם בימי הקיץ, בגלל שיש שמש ישירה שמקשה על הישיבה שם. אם אתם נמנים מבין אנשים אלו, כדאי שתדעו שיש פתרון שמיועד במיוחד בשביל מצבים שכאלה והוא נקרא פתרון הצללה. הנה כמה מפתרונות ההצללה המוכרים ביותר שיאפשרו לכם ליהנות מצל מלא במרפסת:

  • רשת צל
  • שמשונית
  • ברזנט

הצללה למרפסת

הצללה למרפסת הינה הכרחית במידה ויש בעל חיים בבית

עכשיו אתם יודעים מה הכוונה מאחורי המושג הצללה למרפסת, כך שאפשר להגיע סוף סוף למסקנה שלשמה התכנסנו כאן היום. נציין כי שוחחנו עם מומחים בתחום ונאמר לנו שהצללה הינה הכרחית במידה ויש בעל חיים בבית. שמענו על מקרים שבהם לא היו הצללות במרפסות והדבר הוביל להתייבשות של בעלי חיים שנחו על המרצפות החמות מבלי לשם לב שהם מאבדים את הכרתם.

 

בעלי חיים לא מכירים בסכנות של השמש

חשוב מאוד לציין בשלב זה כי בעלי החיים שלכם (כלבים, חתולים וכו') אינם מכירים בסכנות שבאות לידי ביטוי בעת חשיפה ממושכת לשמש. יש הרי סכנות נוספות מלבד זו שצוינה בפסקה הקודמת. אנו מתכוונים לחולי (לא עלינו) במחלות עור קשות שעשויות להתפרץ לאחר חשיפה לשמש בשעות שבהן יש קרינה גבוהה. אתם צריכים לדעת כי עליכם לשמור על בעל החיים ולהגן עליו.

הצללה למרפסת

רוצים להתקין פתרון הצללה ולא יודעים איך? הנה טיפ חשוב שכדאי לכם ליישם

עכשיו, כשהבנתם את החשיבות של התקנת פתרון הצללה לבעלי החיים שלכם (וגם לכם כמובן), נותר לכם רק להגיע אל חברה מוסמכת בתחום שתבצע התקנה מקצועית. אנחנו מציינים זאת כדי למנוע ניסיונות של התקנה עצמאיים מצד מי שלא מכירים את ההליך. נמליץ לכם לערוך בירור אודות חברה מומלצת ברחבי הרשת, כדי שתוכלו להיות בטוחים שבחרתם במי שתציע לכם פתרון הצללה איכותי שמגן מחום השמש וגם מהקרינה.

 

לסיום

הצללה למרפסת הינה עניין חיוני במיוחד כשיש בעלי חיים בבית. אם יש לכם בבית כלב, חתול או בעל חיים אחר, עליכם לדאוג במהירות הבזק להתקנה של הצללה שתאפשר לו להסתובב באופן חופשי במרפסת בכל שעה ביום.

הצללה למרפסת

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא בעלי חיים