נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.

היתרונות של ארנקים דיגיטליים: כיצד הם מפשטים עסקאות ומשפרים את הביטחון הפיננסי

ארנקים דיגיטליים

עשרים השנים האחרונות היו רוויות בשינויים טכנולוגיים. הטלפון הנייד עבר אבולוציה מהירה מקובייה מיושנת שבאפשרותה להוציא רק שיחות ולשחק סנייק, אל מחשב אישי קטן ממנו ניתן להגיע לכל פרט מידע שקיים בעולם. אחד החידושים שהגיעו עם התפתחות הטלפונים הניידים הוא הארנק הדיגיטלי, ששיפר את חייהם של מיליוני צרכנים ברחבי העולם. 

 

רגע, מה זה בכלל ארנק דיגיטלי?

ארנק דיגיטלי הינו ייצוג אלקטרוני של כרטיסי האשראי שלך. הארנק הדיגיטלי הוא בעצם אפליקציה אליה ניתן להכניס את פרטי כרטיס האשראי פעם אחת, היא שומרת את הפרטים בצורה מאובטחת ואז ניתן לשלם באמצעות הטלפון הנייד. במקום הפס המגנטי המוכר, אליו התרגלנו בכרטיסי אשראי פיזיים, קיימת מערכת NFC, המהווה את החיבור בין הטלפון הנייד לבין הקופה.

ארנק דיגיטלי

אוקיי, הבנתי מה זה ארנק דיגיטלי אבל למה אני צריך את זה?

קודם כל, למה לא? מדובר בשירות חינמי הכלול במערכת ההפעלה של הטלפון שלך, בין אם מדובר במערכת IOS או אנדרואיד. השימוש בארנק דיגיטלי לא כולל עמלות או חיובים נוספים, אלא רק מחליף את תפקיד כרטיס האשראי. היתרון המרכזי של הארנק הדיגיטלי הוא נוחות. במקום להיסחב עם ארנק גדול ומסורבל, שתופס מקום בכיס או בתיק הצד, אפשר לצאת מהבית רק עם הטלפון הנייד בתור אמצעי תשלום.

 

ארנק דיגיטלי זה מאובטח אבל?

יש שיטענו שארנק דיגיטלי הוא אפילו יותר מאובטח מארנק רגיל. כרטיסי אשראי וארנקים הם היעד העיקרי של כייסים וגנבים למיניהם ולא חסרים מקרים בהם נגנבים כרטיסי אשראי ומבצעים בהם חיובים אסטרונומיים לפני שבעל הכרטיס מבחין בהיעדרו ומבטל את האשראי. כאשר מחליפים את הארנק הפיזי בארנק דיגיטלי, מתווספת שכבת הגנה נוספת המגנה מפני גניבת הכרטיס, בין אם מדובר בזיהוי פנים או שימוש בטביעת אצבע. כמו כן, השידור בין הטלפון לבין הקופה הינו מאובטח ומוצפן.

ארנק דיגיטלי

נשמע מעניין אבל מפחדים מטכנולוגיות חדשות?

אנשים רבים נמנעים מאימוץ טכנולוגיות ושירותים חדשים בשל חשש מן הלא נודע או פחד משינויים. חשוב להבהיר שתהליך ההתקנה של ארנק דיגיטלי על הטלפון הנייד הוא פשוט מאוד ולא לוקח יותר ממספר דקות. כמו כן, נדרש לצרף כל כרטיס לארנק הדיגיטלי רק פעם אחת בלבד, ללא צורך בעדכונים או שינויים, עד לביטול או סיום התוקף של הכרטיס.

מעבר לכך, חשוב לציין שרבים טוענים שתשלום דרך הארנק הדיגיטלי הוא אפילו נוח ואינסטינקטיבי יותר, שכן הוא לא כולל את החשש לשכוח את כרטיס האשראי או הארנק בעת מעמד התשלום.

 

סיכום

לסיכום, טכנולוגיות חדשות עלולות להיות מאיימות, אך השקעה מינימלית של זמן בהתקנה של ארנק דיגיטלי שווה את המאמץ, שכן מדובר בכלי המקל על רכישות ומגדיל את תחושת הביטחון.

ארנקים דיגיטליים

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא כללי
אתרי אינטרנט של בעלי חיים
קידום אתרי חיות

האינטרנט מוצף ומלא בתוכן, כאשר אחת המטרות המרכזיות של בעלי אתרים היא לייצר בולטות ונראות גבוהה בתוך עולם התוכן