נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.

האם מותר לכלבים לאכול ביף ג'רקי?

בשר הבקר

לפני כמה ימים הכרנו באופן מקרי את החטיף שהפך ללהיט במטבח שלנו (הביף ג'רקי) והחלטנו לבדוק אם הוא מתאים לא רק לנו, אלא גם לג'וני, הכלב שלנו. יצאנו לשוחח עם מומחים בתחום וחזרנו עם מסקנה חד משמעית בנושא, שכדאי לכם להכיר מקרוב. אנו מזמינים אתכם להישאר אתנו ולגלות האם מותר לכלבים לאכול את החטיף המדובר או שלא.

 

רגע, מה זה בכלל ביף ג'רקי?

כדאי שתקראו את הפסקה הנוכחית אם הגעתם אל המדריך לאחר ששמעתם על החטיף מחברים או קרובי משפחה מבלי להבין בדיוק מה הוא. נציין כי מדובר בחטיף שהפך להיות לפופולארי במיוחד ברב מטיילים בשנים האחרונות, אבל הוא לא חדש כלל וכלל בעולמנו.

שכן, החטיף המדובר שימש אנשים מתרבויות קדומות מלפני שנים רבות. חטיף זה אפשר לשבטים ולנוודים להתפרנס במהלך מסעות ארוכים שהם ביצעו. שכן, מדובר בבשר משומר שניתן היה למכור אותו לכל דורש.

בשר הבקר

כלבים יכולים לאכול את החטיף?

בירור שערכנו בנושא העלה כי אין מניעה לתת לכלבים ביף ג'רקי. כאמור, מדובר בחטיף שעשוי מ – 100% בשר משומר. אם תחליטו להעניק לכלב שלכם את החטיף הטעים, אתם צריכים לבדוק שמדובר בחטיף מקורי ולא חלילה בחיקוי זול שכולל רק אחוז קטן של בשר.

 

כך תזהו את ביף ג'רקי המקורי

זה לא בעיה לזהות את החטיף המקורי. כל שעליכם לעשות זה לקרוא את רשימת הרכיבים ולגלות כי היא כוללת נתחי בשר איכותיים ב – 100% ולא פחות מזה. הנה רשימה של כמה נתחים איכותיים שצפויים להופיע בחטיפים המקוריים בלבד:

  • שייטל
  • פלאנק סטייק
  • ווייסבראטן

אם נתקלתם בחטיף שאינו תואם למידע שצוין בפניכם עד כה, כדאי שתבדקו את טיבו לפני שתעניקו אותו לכלב שלכם.

בשר הבקר

למה כדאי לתת לכלבים את החטיף?

סביר להניח שאתם מעניקים לכלב שלכם חטיפים שעשויים מעוף, דג או בשר פה ושם (בעת הליך אילוף או סתם כך, כדי לאפשר להם ליהנות מאוכל טעים). אנו ממליצים לכם להחליף את מלאי החטיפים הקיים בביף ג'רקי, בגלל שזה יאפשר לכלב שלכם לקבל את מנת החלבון היומית שלו במינימום מאמץ. הרי זה ידוע שבבשר יש הרבה חלבון שמאפשר לגוף שלנו (ושל יונקים נוספים) לחזק את השרירים.

 

אל תתמהמהו – זה הזמן לפנק את הכלב שלכם!

עכשיו אתם יודעים שמותר לתת לכלבים שלכם לאכול ביף ג'רקי, כך שנותר לכם רק לבדוק איפה מוכרים את החטיף המקורי. לאחר שתעשו זאת, תוכלו להחליט כמה פעמים במהלך השבוע, הכלב שלכם יוכל לקבל מהחטיף הטעים. אם תשאלו אותנו, כדאי להעניק לו אותו במצבים שבהם תרצו לחזק התנהגות ראויה. שכן, כך הכלב שלכם ירצה להתנהל באופן הולם, רק בשביל לקבל את החטיף הטוב ביותר בעולם – הביף ג'רקי.

בשר הבקר

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא אוכל