נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.

בעל חנות חיות? הנה 3 טריקים שיווקיים שיגרמו ללקוחות שלך להזמין דווקא ממך!

שיווק

יוזמה, מקוריות וחשיבה יצירתית הם המפתח להצלחה בכל תחום, גם כאשר אתם רוצים לשווק את העסק שלכם, אין גבול לדמיון. בספר השיווק הגדול של העולם שמעולם לא נכתב אפשר למצא דרכים שונות שיובילו להצלחה, מה שאתם צריכים זה למצא את המשהו האחד שיהפוך את חנות החיות שלכם מעוד חנות, לחנות שכולם מדברים עליה.

 

שיווק יכול להתאים לכל עסק, גם לחנות חיות

שיווק הוא עניין למקצוענים, יש חברות ענק העוסקות בנושא עבור תאגידי על גלובליים, אבל גם אתה, בעל חנות החיות הקטנה בשכונה יכול וצריך לשווק את עצמך. יש המון שיטות ודרכים, יש אסטרטגיות שלמות בנושא, אבל יש פעולות קטנות שאפשר לעשות והן זמינות לכל אחד אפילו בחינם כמו למשל פתיחת דף פייסבוק עסקי. שיווק בצורה מבוקרת כדאי לעשות, אז הנה לכם שלוש פעולות שכל אחד יכול לעשות, אז הנה 3 טריקים שיווקיים שיגרמו ללקוחות שלך להזמין דווקא ממך!

עֵסֶק

צור קישור ריגשי

אם תעברו על רשימת החיובים שלכם בכרטיס האשראי תגלו שחלק לא מבוטל מהרכישות שלכם או שלכן מונעות ריגשית, בין אם אתם מודעים לכך וכנראה בעיקר שאתם לא, אתם תקנו קפה בבית הקפה של השכן בבית ממול, את הירקות תרכשו אצל הבחור הנחמד שהיה איתכם בבית הספר ותעשו ביטוח לרכב רק אצל סוכן שאתם מכירים כבר שנים, אפילו אם הוא יותר יקר, אתם סומכים עליו, ככה בדיוק תעשו עם החנות שלכם, תדגישו את ההקשר הריגשי שיש לכם עם הלקוחות, חברים מהשכונה, אתם לוחמים במילואים והעסק צריך אתכם, או שאולי אתם תורמים אוכל לכלבים של עוקץ, כל מה שיגרום ללקוחות להקשר אליכם ריגשית יעבוד, שזה מצליח, המחיר זז הצידה.

 

רשתות חברתיות, ככה מגיעים היום ללקוחות

יש לכם עסק? אז אתם צריכים להגיע ללקוחות. כיום קוראים לזה סושיאל, כל ארגון בכל גודל יודע את זה, היתרון, עם סרטון אחד מוצלח בטיק טוק אתם תוכלו להפוך לסנסציה, פתיחת דף פייסבוק עסקי תוכל לחשוף אתכם לכל הלקוחות הרלוונטיים בטווח החנות שלכם, תמונות יפות באינסטגרם יעוררו סקרנות, אם יש טריק שיווקי שיכול להרים כל עסק, היא היכולת להפוך לוויראלי בכל צורה שהיא, אם זה יצליח, תגלו שאנשים יגיעו אליכם גם ממקומות שלא חשבתם עליהם. הפרסום הישן של מקומונים או מגנטים על הדלת כבר חלף מהעולם, אם אתם רוצים נראות, הרשתות מחכות לכם, אתם רוצים לעשות את זה ברמה מקצועית? דיגיטל פרטנרס יעזרו לכם להעיף את העסק קדימה.

 

תייצר שוני מהמתחרים

חנויות חיות יש מספיק, ואם נהיה כנים אז כולן מורות פחות או יותר אותו דבר. בדיוק בגלל זה חשוב לייצר שוני מהמתחרים שלך, תנסה להציע משהו שאחרים לא מציעים, האם חשבת לשווק את האוכל שאתה מוכר כאוכל המתאים לחיות במצוקה בעת מלחמה או אזעקות? תפנה אל קהל שונה, אולי לילדים הקטנים שרוצים בעל חיים או לקנות לו צעצוע, מיתוג לעסק הוא דבר חשוב שיכול לעשות הבדל, digitalpartners.co.il הם השם הנכון עבורך.

שיווק

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא כללי
אתרי אינטרנט של בעלי חיים
קידום אתרי חיות

האינטרנט מוצף ומלא בתוכן, כאשר אחת המטרות המרכזיות של בעלי אתרים היא לייצר בולטות ונראות גבוהה בתוך עולם התוכן