נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.

איך מתמחר החוקר הפרטי את החקירה?

חוקר פרטי

חוקרים פרטיים הם אנשי מקצוע בעלי עבר וניסיון בתחום החקירות. במידה והמשטרה לא מצליחה לבצע את התפקיד שלה, או שאתם רוצים לחקור עניין שאינו פלילי בהכרח, פנייה אל משרד חקירות פרטי עשויה להתאים עבורכם. במאמר הבא נסביר איך מתמחר החוקר הפרטי את החקירה שהוא מבצע.

 

חקירה פרטית

חקירה פרטית מתבצעת על ידי משרד חקירות. בראש המשרד עומד חוקר או בלש פרטי, שיכול להעסיק חוקרים ובלשים כאלו, יחד עם עוזרים. המשרד מקבל חקירות שונות ומבצע פעולות מסוימות על מנת להשיג את המידע אשר חפץ בו הלקוח. החוקרים הפרטיים צריכים לעבוד במסגרת החוק. מדובר לרוב על אנשים עם עבר וניסיון רלוונטי. הרוב המוחלט שלהם מגיעים מהמשטרה או מהמשטרה הצבאית החוקרת. ניתן להסתייע בשירותים שלהם במידה ואתם לא מרוצים מחקירת המשטרה, או שאתם מעוניינים בחקירה בתחום שאינו נחשב לפלילי.

חוקר פרטי

גורמים שונים שמשפיעים על העלות

חקירה של בלש פרטי היא לא דבר שמתבצע בחינם מן הסתם. בלשים וחוקרים פרטיים הם אנשי מקצוע לכל דבר ועניין. הם מבצעים את העבודה בה הם מתמחים בתמורה לתשלום מסוים. עלות של חקירה פרטית אחת שונה מעלות של חקירה פרטית אחרת. החוקר יתמחר את החקירה שלו לפי גורמים שונים שמשפיעים על העלות של החקירה.

 

פעולות שבוצעו במסגרת החקירה

במסגרת כל חקירה פרטית מבוצעות פעולות חקירה מסוימות. למשל, חקירה פרטית עשויה לכלול בתוכה צילומי סטילס שמבצע החוקר הפרטי לצורך השגת מידע, בעוד שאחרת תכלול שימוש במכשירי מעקב שהשימוש בהם מתאפשר במסגרת החוק. לכל פעולה כזאת יש עלויות שונות. שעת מעקב למשל, עולה לחוקר הפרטי מחיר מסוים, ששונה מהעלות של ביצוע מארב צילומים. לפי הפעולות שביצע החוקר בחקירה, הוא יתמחר את העלות שלה.

חוקר פרטי

משך החקירה

ישנן חקירות פרטיות פשוטות מאוד לבלש הפרטי, שיכולות לקחת כמה ימים בודדים. מנגד, ישנן חקירות שיכולות לקחת יותר זמן, ברמה של כמה שבועות. ככל שהחקירה ארוכה יותר, עלויות הביצוע שלה גבוהות יותר. שימו לב שחקירה ארוכה יותר תתומחר בצורה גבוהה יותר מאשר חקירה קצרה יותר.

 

שכלול כלל הגורמים

בשלב מסוים בחקירה יבצע החוקר הפרטי או משרד החקירות שהוא עובד בו שכלול של כל הגורמים שמשפיעים על המחיר. לאחר שכלול כל הגורמים הללו, שיהוו את עלות החקירה, ייקבע החוקר הפרטי את עלות החקירה עבור הלקוח, על מנת שהעבודה תשתלם בסופו של דבר.

 

עלויות נוספות

משרדי חקירות פרטיים לא מבצעים רק חקירות פרטיות כפי שנהוג לחשוב. ישנם משרדים שיכולים לבצע פעולות נקודתיות שאינן במסגרת חקירה בעבור הלקוח. למשל, ישנם משרדים המבצעים בדיקות פוליגרף לבקשת הלקוח, או משרדים שמוכרים ציוד חקירות מסוים. גם לביצוע הפעולות הללו יש עלויות שנקבעו על ידי משרד החקירות.

חוקר פרטי

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא כללי
אתרי אינטרנט של בעלי חיים
קידום אתרי חיות

האינטרנט מוצף ומלא בתוכן, כאשר אחת המטרות המרכזיות של בעלי אתרים היא לייצר בולטות ונראות גבוהה בתוך עולם התוכן